تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده جویس ویپ

پخش عمده جویس ویپ

پخش عمده جویس ویپ

پخش عمده جویس ویپ

جویس یا ایجویس و یا ای لیکویید همگی همان مایعی هستند که روی دستگاه ویپ نصب می‌شود. بخار تولید شده در دستگاه ویپ از تبدیل این مایع به بخار است. جویس‌های مختلفی وجود دارند که از مواد مختلف با درصدهای متفاوتی ساخته می‌شوند.

پخش عمده ویپ پاد و پخش عمده ویپ ماد از دیگر خدمات بایاس می‌باشد.

مواد تشکیل دهنده جویس ویپ

ویپ یک سیگار الکترونیکی است که برای استفاده نیاز به مایعی به نام جویس دارد. این مایع از 4 ماده اصلی تشکیل شده است:

  1. پروپیلن گلیکول PG
  2. گلیسیرین گیاهی VG
  3. نیکوتین
  4. طعم دهنده

پخش عمده جویس ویپپروپیلن گلیکول PG

این ماده طبیعی در محصولات بهداشتی نیز یافت می‌شود. محصولاتی مانند خمیر دندان، شامپو و… از این ماده استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت یک ماده امنی است که در جویس وجود دارد. این ماده بی خطر چیزی بین 30 تا 50 درصد جویس را تشکیل می‌دهد.

گلیسیرین گیاهی VG

گلیسیرین گیاهی یکی از موادی است که در جویس ویپ از آن استفاده می‌شود. معمولا آن را از درخت نخل می‌گیرند. حتما نام این ماده را روی بسته بندی مواد غذایی، مواد بهداشتی و دارویی و همچنین آرایشی مشاهده نمودید.

معمولا 50 درصد از جویس را VG تشکیل می‌دهد. این ماده مسئول ایجاد دود است. ماده‌ای که هنگام مصرف ویپ باعث ایجاد دود زیاد می‌شود گلیسیرین گیاهی است. البته کمی طعم دهنده نیز است. اما وظیفه اصلی طعم دادن به عهده PG است که در مورد آن نیز توضیح خواهیم داد.

نیکوتین

نیکوتین جویس از برگ‌های تنباکو گرفته شده است. اخیرا نیز ماده‌ای به نام نیکوتین سالت در جویس استفاده می‌شود که از ریشه این گیاه گرفته شده است. کمتر گلو را می‌زند و به صورت کلی آسیب کمتری نیز دارد.

طعم دهنده

در جویس ویپ از طعم دهنده‌هایی استفاده می‌شود که در مواد غذایی نیز وجود دارد. جویس‌هایی که خریداری می‌کنید حتما باید در سازمان بهداشت جهانی ثبت شده باشد و این دلیلی بر تایید طعم دهنده استفاده شده در آن است.

پخش عمده جویس ویپ در انواع مختلف

جویس‌هایی که تولید می‌شوند در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند:

  1. حاوی PG بیشتر
  2. حاوی VG بیشتر
  3. حاوی نیکوتین سالت
  4. حاوی روغن درخت کناف

پخش عمده جویس ویپپخش عمده جویس ویپ اصل

برخی از ویژگی‌هایی که هنگام خرید جویس اصل باید به آن توجه کنید به صورت زیر می‌باشد:

  • به تاریخ انقضای آن‌ها توجه کنید. این تاریخ حتما باید روی بطری درج شده باشد.
  • قبل از خرید عمده تحقیق کنید و ببینید که آن شرکت با آن حجم از جویس محصولی تولید کرده است! برای مثال گاهی شرکتی جویس 50 میل تولید نکرده است اما نمونه تقلبی آن در بازار موجود می‌باشد.
  • در نتهای بطری Gorila Glas نوشته شده باشد.
  • اگر در مکان‌هایی با نور مستقیم آفتاب قرار گیرند، امکان تغییر رنگ و از دست دادن طعم و عطر وجود دارد.

قیمت خرید عمده ویپ جویس

با توجه به انواع مختلفی که از جویس وجود دارد و همچنین برندهای مختلف، قیمت‌ها نیز کاملا متفاوت هستند. شما می‌توانید برای دریافت تعرفه‌ها و همچنین دریاتف اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

یکی دیگر از خدمات تیم بایاس در کنار دیگر محصولات دخانی، ارائه جویس ویپ به صورت عمده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تیم بایاس برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما آماده است.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید