تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده ویپ ماد

پخش عمده ویپ ماد

پخش عمده ویپ ماد از دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهای دخانی است. یکی دیگر از موارد دخانیات که اینروزها در هر فروشگاهی یافت می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای ترک سیگار از این دستگاه استفاده می‌کنند. در مدل‌های مختلفی وجود دارد که هر فرد با توجه به نیازها و علاقمندی‌های خود یکی از این موارد را انتخاب می‌کند.

پخش عمده ویپ ماد

ویپ تجهیزی است که در آن یک مایع خاص به اسم جویس به بخار تبدیل می‌شود. به عمل کشیدن ویپ نیز ویپینگ می‌گویند. شخص با استنشاق بخار احساس سیگار کشیدن را دریافت می‌کند. یکی از انواع آن ماد است که خرید عمده ویپ ماد در سایت ما امکان پذیر است.

ماد چیست؟

مادها دستگاه‌های مکعبی شکل هستند که به شما اجازه می‌دهند تنظیمات کلی دستگاه ویپ را برعهده بگیرید. برای مثال میزان بخار و طعم آن را تعیین کنید.

خرید عمده ویپ ماد در انواع مختلف

این تجهیز انواع مختلفی دارد که توسط تیم بایاس به صورت عمده ارائه می‌شود. انواع آن به صورت زیر است:

  1. ماد تنظیم شده: یکی از رایج‌ترین انواع ماد است. یک پردازنده داخلی دارد که تنظیماتی برای آن در نظر گرفته شده است. تنظیماتی که ویپینگ را راحت‌تر می‌کند. برای مثال برای دستگاه تعریف شده است که بعد از مدت 10 ثانیه به صورت خودکار قطع شود. این نوع برای افراد تازه کار پیشنهاد می‌شود.
  2. ماد تنظیم نشده: این دستگاه‌ها پردازنده داخلی ندارند و هیچ گونه تنظیماتی برای آن‌ها تعریف نشده است. در واقع همه قدرت باتری به اتومایزر منتقل می‌شود. یعنی تمام قدرت باتری به بخار بسیار زیادی تبدیل می‌شود.

این‌ها دسته‌های کلی مادها بودند. در ادامه انواع مختلف آن را معرفی می‌کنیم.

پخش عمده ویپ ماد

ماد لوله‌ای

این نوع از مدل تنظیم شده هستند که حالت لوله‌ای شکل دارند. طول آن‌ها زیاد است و کاربرد ساده‌ای دارند. برای کسانی که کاربرد راحت و ساده را می‌پسندند مناسب است. مقرون به صرفه هستند. به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنها با یک دکمه کار می‌کنند.

ماد همه کاره

این تجهیز هم باتری و هم اتومایزر دارد. یعنی برای شروع ویپینگ نیاز نیست تجهیزات متعددی خریداری کنید و این کار را برای شما آسان می‌کند. فقط کافیست مخزن را پر کنید آنوقت به راحتی قابل استفاده هستند. معمولا عمر باتری خوبی دارند.

ماد مکانیکال

پخش عمده ویپ ماد یکی از معروف‌ترین انواع این تجهیز نیز توسط تیم بایاس انجام می‌شود. این وسیله از نوع تنظیم نشده است. امکان تنظیمات دلخواه را برای شما ایجاد نمی‌کند. معمولا فقط یک دکمه دارند که برای شروع ویپینگ از آن استفاده می‌شود. یک باتری دارد که هر چقدر شارژ آن بیشتر باشد ویپینگ قوی‌تری دارید.

به دلیل دود زیادی که دارند اکثر ویپرها بعد از تجربه کردن آن طرفدارش می‌شوند. کارایی بسیار ساده‌ای دارند. در شکل و اندازه‌های مختلفی طراحی شدند. همین ماد مکانیکال بر اساس نوع باتری در سه دسته دیگر تقسیم بندی می‌شوند.

  • قلمی: به شکل استوانه هستند. تنها یک باتری دارند که از طریق آن عمل ویپینگ انجام می‌شود. شکل و کاربرد ساده‌ای دارند.
  • Stacked: ظاهر آن‌ها مانند قلمی است ولی دو باتری دارد که روی یکیدیگر قرار می‌گیرند و سپس درون ماد گذاشته می‌شود.
  • Box Style: این دستگاه هم دو نوع دارد. یک نوع آن به این صورت است که قطب مثبت و منفی دستگاه‌ها در جهت باشند. در نوع دیگر در خلاف جهت یکدیگر قرار می‌گیرند. با استفاده از این باتری‌ها توان دستگاه خود را می‌توانید بیشتر کنید.

بهترین نوع دستگاه برای پخش عمده ویپ ماد

انتخاب بهترین نوع بستگی به سلیقه افراد و مشتری‌های شما دارد. افراد با توجه به نیاز شخصی علاقمندی‌های خود یکی از مدل‌های این دستگاه را می‌پسندند. پس برای جلب رضایت همه افراد باید بتوانید انواع مختلف آن را تامین کنید.

جمع‌بندی

این دستگاه می‌تواند جایگزینی برای انواع سیگار و یا حتی وسیله‌ای برای ترک آن باشد. با این حال ما در زمینه پخش انواع سیگار مانند پخش عمده سیگار کنت، پخش عمده سیگار بهمن و… نیز فعالیت داریم. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات محصولات و قیمت آن‌ها از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید