تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده پیپ چوبی

پخش عمده پیپ چوبی
پخش عمده پیپ چوبی در انواع مختلف چوب، طرح و مدل انجام می‌شود. کافیست با ما تماس بگیرید تا از مدل‌های مختلف و قیمت آن‌ها آگاه شوید.

پخش عمده پیپ چوبی

برای ساختن پیپ‌های چوبی از چوب‌هایی با کیفیت‌های مختلف استفاده می‌شود. پیپ‌های چوبی در انواع مختلف وجود دارند. در ساخت آن‌ها از چوب متراکم آلبالو، زیتون، افرا، کهر و بلوط استفاده می‌شود. این نوع پیپ معمولا نسبت به دیگر انواع آن طرفداران بیشتری دارد. مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند و معمولا افراد با شنیدن پیپ یک جنس چوبی را به خاطر می‌آورند. پیپ‌های چوبی از ریشه درخت ساخته می‌شوند. هر چقد از قسمت‌های بالاتری از ریشه استفاده شوند، کیفیت پایین‌تری دارند. در ساخت و پخش عمده پیپ چوبی از ریشه چوب عناب، بریار، مرشام نیز استفاده می‌شود. پیپ در انواع مختلف و برندهای متفاوتی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.پخش عمده پیپ چوبی

پیپ چوبی کاپتان بلک

پخش عمده پیپ انتیک را از ما بخواهید. برند کاپتان بلک در تولید سیگار و تنباکو و پیپ، عطر و ادکلن فعالیت دارد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. پیپ چوبی هم یکی از تولیدات پرطرفدار این برند است.

پیپ چوبی شرلوک هولمز

شرلوک هولمز یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ ادبیات است که با کلاه و پیپ مخصوصی شناخته می‌شود. این نوع پیپ استایل خاصی دارد که محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است.

پیپ سنتی

پیپ‌های سنتی چپق نام دارند. لوله بلند و ساختار خاصی دارند. این نوع بیشتر بین افراد مسن طرفدار دارد. هر چند که این نوع را در کلکسیون بسیاری از افراد پیپ دوست خواهید دید.

پیپ مینیاتوری

این نوع بیشتر برای افرادی که به تازگی استعمال پیپ را شروع کردند و جوانان طراحی و ساخته شده است. معمولا به شکل کوچک و جمع و جور هستند و کار کردن با ان‌ها ساده است.

پیپ‌های دست ساز

پخش عمده پیپ دست ساز از دیگر خدمات تیم بایاس است. گران‌ترین نوع پیپ‌ها مدل دست ساز است. برای افرادی که به صنایع دستی علاقه دارند، گزینه مناسب‌تری است. در این مدل‌ها از جواهرات استفاده می‌کنند و یا روی آن‌ها حکاکی انجام می‌شود. مدل آن بستگی به سازنده و حتی سفارشات افراد دارد.

پخش عمده پیپ چوبی در انواع مختلف

پیپ‌های چوبی به صورت کلی در انواع زیر وجود دارند:
  • Ambeta: این نوع پیپ کاملا صیقل داده می‌شوند و رنگ روشنی دارند. با رنگ روشن کیفیت چوب به خوبی دیده می‌شود. آن‌هایی که گره کمتری دارند و قسمت گل ریشه مشخص است، گزینه‌های مناسب‌تری هستند. معمولا قیمت بالاتری دارند.
  • Noce: این نوع نیز صیقل داده شده هستند ولی رنگ تیره‌تری دارند. Noce کیفیت پایینتری نسبت به مدل اول دارد. به همین دلیل با رنگی تیره‌تر عیوب آن را می‌پوشانند. البته این نوع هم به تنهایی کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • Rocciata: از چوب‌های بسیار سفت و سخت ساخته می‌شوند و با یک چاقوی مخصوص به آن شکل می‌دهند. به دلیل سفتی چوب کیفیت بالایی دارد. نسبت به ضربات مقاومت‌تر است.
  • Sabbiata: از طریق پرتاب سنگ ریزه‌ها آن را به شکل خال خال درمی‌آورند. معمولا از قسمت بالاتر ریشه چوب ساخته می‌شود. به همین کیفیت کمتری دارد. اما سازندگان آن معمولا تلاش می‌کنند تا با بالاترین کیفیت ممکن آن را تهیه کنند.
  • Mate: این نوع را کاملا رنگ می‌کنند. البته نوع و کیفیت رنگ استفاده شده در این مدل اهمیت زیادی دارد.پخش عمده پیپ چوبی

قیمت خرید عمده پیپ چوبی

با توجه به برندها و مدل‌های مختلف، قیمت‌ها نیز متفاوت هستند. پیپ‌های چوبی از چوب‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به همین دلیل برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. تا جهت خرید عمده پیپ چوبی شما را راهنمایی کنیم و قیمت‌های مختلف آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. جمع بندی بایاس در پخش عمده فندک پیپ، پخش عمده تنظیم کننده پیپ و دیگر تجهیزات مربوط به این وسیله فعالیت دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
محصولات مرتبط
پاسخ دهید