تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده تجهیزات ویپ

پخش عمده تجهیزات ویپ

پخش عمده تجهیزات ویپ توسط بایاس برای هر فروشگاهی که ویپ به فروش می‌رساند، انجام می‌شود. Vape هم برای کارکرد درست باید تجهیزات مناسبی داشته باشد. این تجهیزات باکیفیت را می‌توانید از فروشگاه بایاس تهیه نمایید.

پخش عمده تجهیزات ویپ شامل چه مواردی است

ویپ یک سیگار الکترونیکی است که در انواع مختلفی وجود دارد. یک مایع در آن تبدیل به بخار می‌شود و حس سیگار کشیدن را به فرد القا می‌کند. پخش عمده ویپ ماد، پخش عمده ویپ پاد از خدمات بایاس در این زمینه است. تجهیزات یک ویپ شامل موارد زیر است:

  • مخزن یا تانک که مایع را در خود نگهداری می‌کند.
  • مایع ویپ که درون مخزن قرار می‌گیرد و تبدیل به بخار می‌شود. پخش عمده جویس ویپ، پخش عمده جویس سالت به عنوان مایع ویپ در بایاس انجام می‌شود. پخش عمده نیکوتین شات نیز برای افرادی که از طریق ویپ قصد ترک سیگار را دارند، صورت می‌گیرد.
  • سیم
  • دهانه همان بخشی که از طریق آن استعمال انجام می‌شود.
  • باتری انرژی لازم گرمایی را تامین می‌کند.
  • گرما دهنده که انرژی خود را از باتری می‌گیرد.

پخش عمده تجهیزات ویپپخش عمده تجهیزات ویپ و اتومایزر

اتومایزر یکی از اجزای اصلی ویپ است. شامل یک مخزن شیشه‌ای یا پلاستیکی است که در داخل آن مایع را قرار می‌دهند. داخل اتومایزر، کویل قرار می‌گیرد تا در جویس غوطه ور شود و پنبه کویل کاملا به جویس آغشته گردد. دکمه دستگاه را که فشار دهید باتری انرژی را به اتومایزر و در نهایت به کویل منتقل می‌کند. این روال خیلی سریع انجام می‌شود.

اتومایزر از سه قسمت تشکیل شده است.

  1. دهانه
  2. دریچه هوا: این دریچه یا در بالا یا زیر تانک قرار می‌گیرد و در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است.
  3. کویل یا فیلتر: این قطعه از باتری انرژی گرمایی را دریافت می‌کند و باعث تبخیر مایع درون ویپ می‌شود. یک قطعه فلزی است که از المنت و یک پنبه تشکیل شده است و عمر آن به میزان مصرف شما بستگی دارد. اما به صورت معمول عمر آن‌ها بین یک الی دو ماه است و پس از آن طعم دهی مناسبی ندارد.

پخش عمده تجهیزات ویپ و جویس

یکی دیگر از ملزومات استعمال ویپ، جویس است. همان مایعی که توسط یک سیستم به بخار تبدیل می‌شود. پس بدون این مایع امکان ایجاد بخار وجود ندارد. به صورت‌های مختلفی وجود دارد. نیکوتین شات حس استعمال سیگار را بیشتر به افراد می‌دهد. افراد سیگاری که قصد ترک سیگار را دارند بیشتر از این نمونه استفاده می‌کنند.

دیگر جویس‌ها در طعم‌های مختلف برای انواع سلایق وجود دارد.

قیمت خرید عمده تجهیزات ویپ

هزینه پرداختی بابت این تجهیزات به نوع تجهیز و کیفیت آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت اطلاعات کامل در خصوص آن‌ها با ما تماس بگیرید.

پخش عمده تجهیزات ویپجمع بندی

در پخش عمده تجهیزات ویپ کلیه موارد مربوط به این تجهیز عرضه می‌شود. با توجه به درخواست شما در تعداد و مدل دلخواه ارسال می‌گردد. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز پس از دریافت مشاوره، خرید خود را انجام دهید.

محصولات مرتبط