تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده سیگار بهمن

پخش عمده سیگار بهمن

پخش عمده سیگار بهمن این برند پرطرفدار ایرانی توسط تیم بایاس قابل انجام است. انواع آن در سبک‌های مختلف تولید و وارد بازار می‌شود و همچنین برای ارائه به شما مشتریان گرامی مهیا است.

پخش سیگار بهمن

همانطور که می‌دانید سیگار بهمن یک برند ایرانی است. افرادی که هنوز به سیگار اصیل ایرانی متعهد هستند از برند بهمن استفاده می‌کنند.

سال‌ها پیش در ایران گیاهان دیگری را به عنوان دخانیات استفاده می‌کردند. در واقع صنعت توتون در ایران رواج داشت. در بسته بندی‌های مختلف با نام‌های تجاری متفاوت وارد بازار می‌شد. این ماجرا در 300 یا 400 سال پیش اتفاق افتاد.

امروزه برند بهمن پس از تصویب قوانین مربوطه در زمینه تولید دخانیات مشغول به کار است. محصولات این شرکت محدود به ایران نمی‌شود. بلکه در خاورمیانه یکی از شرکت‌های معروف است.

همانطور که می‌دانید کشت توتون و تنباکو در ایران در سال‌های گذشته بسیار انجام می‌شد. در سیگارهای این برند نیز از توتون‌های مرغوب و اصیل ایرانی استفاده می‌شود.

پخش عمده انواع سیگار بهمن

فروش عمده سیگار بهمن در انواع مختلف زیر صورت می‌گیرد:

  • بهمن فول فلیور هارد
  • سوئیسی
  • فول فلیور سافت
  • بهمن کوچک
  • متوسط
  • بهمن کتابی
  • لایت
  • اولترا لایت
  • سوپر اسلیم آبی
  • سوپر اسلیم مشکی
  • نانوتک بلک

نانوتک بلک

ویژگی‌های Nanotek Black به صورت زیر است:

دارای قطران 3 میلی گرم و نیکوتین 0.3 است. فیلتر آن از جنس نانو است که باعث می‌شود نیکوتین کمتری وارد بدن مصرف کننده شود.

اسلیم مشکی

این نوع 0.5 نیکوتین و 6 میلی گرم قطران دارد. طول آن حدود 83 میلی متر و طول فیلتر 27 میلی متر است. قطر آن باریک و 5.4 است.

این سیگار بیشتر توتون اصیل ایرانی و مقدار کمی نیکوتین دارد. از نظر کیفیت در رده بالایی قرار دارد. یکی از توتون‌های بکار رفته در این نوع باسما است. این توتون هنگام سوختن عطر مطبوعی دارد.

سوئیسی

این مدل یکی از باکیفیت‌ترین‌ها در برند بهمن است. حتی با دیگر برندها می‌تواند رقابت کند. طرفداران خاص خود را دارد. سیگار بهمن کاغذی سوئیسی یک سیگار سنگین محسوب می‌شود.

مقدار نیکوتین 0.8 و قطران 10.5 میلی گرم است. طول سیگار، طول فیلتر و قطر آن به ترتیب 84، 21، 7.9 میلی متر است.

همچنین در مورد ظاهر آن باید گفت یک بسته بندی کاغذی و نرمی دارد که حالت نوستالژیکی برای افراد ایجاد می‌کند.

بهمن متوسط

همانطور که از اسم آن پیداست سایز آن میان سیگارهای دیگر متعادل است. دارای طول 84، طول فیلتر 11 و قطر آن 1.5 میلی متر است.

نیکوتین آن 0.75 و قطران 10 میلی گرم است که در دسته سیگارهای سنگین قرار می‌گیرد.

بهمن کوچک

با نیکوتین 0.65 و قطران 9 میلی گرم یک سیگار سنگین محسوب می‌شود. طعمی مانند نوع سوئیسی دارد. و اما سایز آن به صورت زیر است:

طول سیگار 68، طول فیلتر 11 و قطر آن 6.27 میلی متر.

سوپر اسلیم آبی

یکی از جدیدترین محصولات این برند است. دارای نیکوتین 0.4 و قطران 4 میلی گرم است. سیگار سنگینی محصوب نمی‌شود. در ظاهر سیگار باریک و بلندی است. ابعاد آن به صورت زیر است:

طول سیگار 99، طول فیلتر 30 و قطر آن 5.4 میلی متر.

اولترا لایت

یک سیگار ملایم با 0.5 نیکوتین و 6 میلی گرم قطران است.

جمع بندی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه روش سفارش و ارسال با ما تماس بگیرید. تیم بایاس جهت پخش عمده سیگار بهمن پاسخگوی شما خواهد بود.

محصولات مرتبط