تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده سیگار مونتانا

پخش عمده سیگار مونتانا

پخش عمده سیگار مونتانا در نمایندگی‌های رسمی این برند از جمله بایاس انجام می‌شود.

پخش عمده سیگار مونتانا و معرفی این برند

دو شرکت امپریال توباکو و امریکن توباکو در سال 1902 با هم ترکیب شدند و شرکت بریتیش امریکن توباکو یا B.A.T به وجود آمد. در این شرکت انواع محصولات دخانی تولید می‌شد که سیگار یکی از موارد آن بود. سیگار در انواع برندهای مختلف مانند پال مال، دانهیل، کنت، لاکی و مونتانا توسط این شرکت ارائه می‌شد. از میان برندهای معرفی شده پخش عمده سیگار کنت نیز در بایاس انجام می‌گیرد.

مونتانا نام یک ایالت در قسمت غرب امریکا و در زبان اسپانیایی به معنای کوه است. شرکت بریتیش امریکن توباکو در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران دارای نمایندگی‌های رسمی است. موضوع این مطلب ما یعنی سیگار مونتانا یکی از برندهای محبوب و قدیمی در ایران است. این محصول از نظر طعم و سایز انواع مختلف را پوشش می‌دهد. کیفیت بالای آن نیز طبق کلیه استانداردهای سازمان‌های غذایی انگلستان و امریکا می‌باشد.

ویژگی سیگارهای مونتانا

دلایل محبوبیت این برند را در موارد زیر می‌توان خلاصه کرد:

  1. تنوع سیگارهای این برند
  2. حفظ کیفیت بالای خود در گذر زمان
  3. طعم ثابت
  4. قیمت مناسب نسبت به دیگر موارد مشابه

پخش عمده سیگار مونتاناپخش عمده سیگار مونتانا در انواع مختلف

این برند سیگارهایی را در چندین نوع با ویژگی‌های مختلف تولید می‌کند. انواع مختلف آن در بایاس موجود می‌باشد که خرید عمده سیگار مونتانا را برای شما فراهم کرده است. کافیست با شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. در ادامه انواع آن را معرفی می‌کنیم.

  • سیگار مونتانا اسلیم نقره‌ای
  • سیگار مونتانا اسلیم طلایی
  • سیگار مونتانا قرمز
  • سیگار مونتانا طلایی
  • سیگار مونتانا نانو مشکی
  • سیگار مونتانا دمی آبی
  • سیگار مونتانا دمی نقره‌ای

خرید عمده سیگار مونتانا اسلیم نقره‌ای

این نوع قطران 4 و نیکوتین 0.4 میلی گرم دارد که مقدار پایینی است. جلد آن به رنگ نقره‌ای است و این نشان‌دهنده سبک بودن سیگار است. سایز آن اسلیم است و جز موارد قیمت پایین محسوب می‌شود. همچنین در دسته الترا لایت قرار می‌گیرد.

پخش عمده سیگار مونتانا اسلیم طلایی

یک سیگار باریک و بلند است با نیکوتین 0.6 و قطران 6 میلی گرم که در دسته سیگارهای لایت قرار می‌گیرد. کمی از اسلیم نقره‌ای سنگین‌تر می‌باشد و مانند آن قیمت بالایی ندارد.

خرید عمده سیگار مونتانا قرمز

معمولا سیگارهایی با رنگ قرمز جز موارد سنگین محسوب می‌شوند. این برند نیز از این قاعده مستثنی نیست. دارای نیکوتین 0.9 و قطران 12 میلی گرم است. در مقایسه با سیگارهای وارداتی خارجی قیمت مناسب‌تری دارد.

خرید عمده سیگار مونتانا طلایی

رنگ طلایی یکی از رنگ‌هایی است که لایت بودن سیگار را نشان می‌دهد. نیکوتین 0.7 و قطران 9 میلی گرم دارد. نسبت به دیگر سیگارهای لایت کمی سنگین‌تر است. سایز آن کینگ و طول آن 84 میلی متر است.

پخش عمده سیگار مونتاناپخش عمده سیگار مونتانا نانو مشکی

فیلترهای نانو یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز است که در برند سیگارهای برند مونتانا استفاده می‌شود. این نوع فیلترها نیکوتین و قطران را به خود جذب می‌کند و میزان کمتری از آن وارد بدن فرد سیگاری می‌شود. فیلتر نانو بوی کمتری ایجاد می‌کند.

همچنین کمترین میزان قطران و نیکوتین در این نوع سیگار وجود دارد. دارای نیکوتین 0.4 و قطران 4 میلی گرم است. یک سیگار باریک محسوب می‌شود و در دسته اولترا لایت قرار می‌گیرد.

خرید عمده سیگار مونتانا دمی آبی

یک سیگار لایت با نیکوتین 0.6 و قطران 8 میلی گرم است که در دسته لایت قرار می‌گیرد. ابعادی مانند کینگ دارد.

خرید عمده سیگار مونتانا دمی نقره‌ای

یک سیگار اولترا لایت با نیکوتین 0.5 و قطران 6 میلی گرم است.

قیمت خرید عمده سیگار مونتانا

این برند نسبت به دیگر برندهای خارجی وارداتی قیمت مناسب‌تری دارد. هر کدام از انواع آن قیمت متفاوتی دارند. برای دریافت اطلاعات دقیق از تعرفه‌های عمده با تماس بگیرید.

جمع بندی

سیگار مونتانا از برندهای محبوب در ایران محسوب می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت قیمت‌ها از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. همچنین تیم بایاس پخش عمده سیگار بهمن، پخش عمده سیگار وینستون و همچنین در زمینه‌های دیگر دخانی مانند پخش عمده توتون و… نیز فعالیت دارد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید