تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده پیپ دست ساز

پخش عمده پیپ دست ساز

پخش عمده پیپ دست ساز در مدل‌های مختلف و با جنس‌های مختلف انجام می‌شود. بسیاری از افرادی که به استعمال پیپ علاقه دارند، پیپ‌های دست ساز توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند.

خرید عمده پیپ دست ساز به شما کمک می‌کند انواع نیازهای مشتریان را در این زمینه برطرف کنید.

پخش عمده پیپ دست ساز

در زمینه دخانیات هر فرد به یکی از محصولات علاقه دارد. آن‌هایی که پیپ را می‌پسندند، نوع دست ساز آن برای آن‌ها جذاب است. حتی بسیاری از افراد بدون اینکه مصرف کننده باشند فقط کلکسیونی از آن‌ها را جمع آوری می‌کنند. مانند افرادی که به جمع آوری کلکسیون فندک علاقه دارند. در صورتی که می‌خواهید نیاز آن‌ها را برطرف کنید به قسمت پخش عمده فندک پیپ بروید.

همه این‌ها باعث می‌شود شما به خرید عمده پیپ دست ساز ترغیب شوید. این نوع هم برای استفاده و هم برای قرار دادن کنار کلکسیون خود است. یک کار پر از هنر و خلاقیت که برخلاف ظاهرش کار پیچیده و پر زحمتی محسوب می‌شود. دست ساز بودن آن، یک کار با ارزش و زیباتری از پیپ ساخته است. می‌توان پیپ‌های فانتزی و خاصی در دست گرفت.

پخش عمده پیپ دست ساز چوبی

بسیاری از افراد پیپ‌ها را به صورت چوبی تصور می‌کنند. در حالی که آن‌ها در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. اما خب بیشتر آن‌ها از چوب ساخته شدند و در انواع و مدل‌های مختلفی موجود هستند.

بیشتر پیپ‌هایی که به صورت دست ساز و یا ماشینی ساخته می‌شوند از چوب بریار هستند. به این دلیل که در مقابل آتش کاملا مقاوم عمل می‌کنند. معمولا از ریشه درخت برای ساخت آن استفاده می‌شود. هر چه از ریشه دورتر شوید و از قسمت‌های بالایی استفاده کنید کیفیت پیپ پایین‌تر خواهد بود.

برای ساخت آن از ریشه چوب عناب، رز و مرشام نیز استفاده می‌شود. برخی از پیپ‌ها نیز از بامبو یا ذرت ساخته می‌شوند. اما از چوب‌های متراکمی مانند زیتون، افرا، آلبالو، بلوط و… کمتر استفاده می‌کنند.

پخش عمده پیپ دست ساز

پخش عمده پیپ دست ساز در انواع مختلف

همانطور که گفته شد این نوع پیپ‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. که باعث می‌شود در کیفیت و قیمت متفاوت باشند. چندین نمونه را بررسی می‌کنیم:

  • برای مثال چوب ذرت که ارزان قیمت بوده و کیفیت پایین‌تری دارد. ظاهر جذابی نیز ندارند.
  • چوب بریار چوبی است که اکثر پیپ‌ها از آن ساخته می‌شوند. بسیار مقاوم در برابر گرما، آتش و رطوبت هستند.
  • مرشام یک ماده معدنی که در ترکیه پیدا می‌شود. از این سنگ برای طراحی و حکاکی نقش‌های ظریف و زیبا استفاده می‌شود.
  • پیپ‌هایی هستند که از ترکیب مرشام و چوب ساخته می‌شوند. قیمت و کیفیت بالایی دارند. ساخت آن نیز سخت و پیچیده است.

قیمت خرید عمده پیپ دست ساز

پیپ‌های دست ساز در انواع مختلف و از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. طرح‌های متفاوتی دارند. همینطور ممکن است در برخی از آن‌ها از مواد اولیه گران قیمتی استفاده شود. به همین دلیل قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از جزییات همه مدل‌ها و قیمت آن‌ها با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در مسیر یک خرید مناسب همراه شما خواهند بود.

جمع بندی

تیم بایاس به عنوان یک منبع مناسب برای پخش عمده پیپ دست ساز فعالیت دارد. تا نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند. برخی از محصولات ما در قسمت فروشگاه نیز موجود می‌باشد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید