تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده پیپ برنجی

پخش عمده پیپ برنجی
پخش عمده پیپ برنجی :مجموعه بایاس عرضه کننده انواع پیپ در طرح های متنوع به شما مشتریان عزیز میباشد همچنین این مجموعه شامل پخش عمده پیپ برنجی به سرتا سر کشور میباشد .  

پیپ چیست؟

پیپ وسیله ای است که از اروپا وارد ایران شده است و در کشور ما اصطلاحا به آن چپق هم ‌گفته میشود . پیپ ها دارای توتون مخصوص میباشند که داخل محفظه آن قرار میگیرد و سپس از پیپ جهت استعمال دود حاصل از تنباکو استفاده میشود.    

آشنایی با ساختار پیپ برنجی

پیپ معمولا از یک قسمت کاسه ای که حفره ای هم در آن تعبیه شده است تشکیل شده است و این قسمت کاسه ای به دستگیره نازکی نیز متصل است که این دستگیره نیز از طرف دیگر به قسمت دهان گیری از جنس پلاستیک متصل میباشد ،قسمت بیرونی پیپ میتواند از جنس های مختلفی ساخته شود پیپ برنجی ساختارش نیز مانند سایر پیپ ها میباشد با این تفاوت که جنس بدنه آن از فلز برنج‌ میباشد به همین خاطر آن را پیپ برنجی می نامند . قسمت کاسه ای پیپ معمولا از جنس چوب های برایر ، مرشام و یا حتی سفالی میباشد ولی نمیتواند از جنس چوب های غیر متراکم مانند آلبالو و زیتون و…. باشد قسمت بدنه آن میتوانید از هرجنسی باشد که ما در این مقاله نوع برنجی آن را توصیف میکنیم .  

پخش عمده پیپ برنجی

تنباکوی پیپ باید به‌چه صورتی باشد؟

توتون پیپ در انواع مختلفی وجود دارد و عطرها و اندازه های متفاوتی دارد و معمولا اندازه آن باید به صورتی باشد که مانع کام گرفتن شخص نشود به همین خاطر اندازه توتون پیپ نسبت به سیگار درشت تر میباشد تا مانع عبور جریان هوا نشود همچنین بهتر است برای حفظ عطر توتون پیپ آن را در یک ظرف دربسته نگهداری نمایید .  

روش پر کردن پیپ

روش های مختلفی برای پر کردن محفظه پیپ ها وجود دارد ولی بهترین روش برای پر کردن آن به صورت سه مرحله ای میباشد بدین صورت که ابتدا لایه اول از توتون را داخل محفظه ریخته و آن را با دست می فشاریم و سپس لایه دوم و سوم را بدین ترتیب اضافه میکنیم درآخر لایه زیرین فشرده تر از سایر لایه ها میباشد . در صورت خالی بودن کاسه پیپ میتوان یک لایه دیگر تنباکو مشابه مراحل قبل اضافه نمود تا کاملا پر شود و محفظه خالی در آن باقی نماند تا استفاده از ان راحت تر باشد .    

خرید پیپ برنجی ارزان  قیمت

مجموعه بایاس در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان محصولات خود ا با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش برساند و در تمامی زمینه ها پخش عمده محصولات را در نظر گرفته است و این امکان را نیز برای جلب رضایت متقاضیان برایشان فراهم آورده است تا برای فروشندگان از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد . فروش و پخش عمده انواع پیپ ها به خصوص پیپ های برنجی نیز فراهم میاشد و میتوانید با مراجعه به سایت رسمی ما محصول مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید و یا از طریق شماره تلفن‌های درج شده با ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را قبل از خرید به شما ارائه دهیم.  
محصولات مرتبط