تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده فندک زیپو

پخش عمده فندک زیپو

پخش عمده فندک زیپو اصل، این برند معروف فندک بنزینی را از ما بخواهید. هر فرد سیگاری یا غیرسیگاری علاقمند به داشتن آن است. برندی که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

پخش عمده فندک زیپو و تاریخچه آن

زیپو یک شرکت امریکایی است که در سال 1932 میلادی در ایالت پنسیلوانیا توسط فردی به نام George Grant Blaisdell فعالیت خود را آغاز کرد. این شخص اهل یکی از شهرهای این ایالت به نام برادفورد بود. به همین دلیل نام بردفورد را در تمامی محصولاتش حک کرده است.

این شرکت تاکنون توانسته بیش از 500 میلیون فندک تولید کند. شرکت زیپو در سال‌های جنگ جهانی دوم از 1939 تا 1945 کلیه فندک‌های تولیدی خود را به ارتش آن کشور تقدیم کرد. آن روزها هر چه فندک تولید می‌شد به همراه سوخت آن‌ها در اختیار سربازان و پرسنل ارتش امریکا قرار می‌گرفت.

آنطور که گفته می‌شود در فیلم‌های بسیار زیادی از فندک این برند استفاده شده است. فیلم‌های مانند پدرخوانده و…

محبوبیت ان در جهان روز به روز بیشتر شد. تا امروز که بسیاری از افراد بدون اینکه سیگاری باشند به کلکسیون فندک زیپو علاقه دارند و با وجود گران بودن زیپو اصل، جمع آوری آن به یک سرگرمی تبدیل شده است.

این شرکت آنقدر به کیفیت کارهای خود مطمئن است که شعار جالبی دارد: “یا کار می‌کند یا مجانی تعمیرش می‌کنیم”

پخش عمده فندک زیپو

پخش عمده فندک زیپو در انواع مختلف

زیپو در مدل‌های مختلف و بسیار زیادی فندک تولید کرده است. هم نمونه گازی و هم نمونه بنزینی دارد. برای سیگار و برای پیپ به صورت جداگانه طراحی و تولید می‌شود.

انواع فندک این برند در مرل‌های مختلف را می‌توانید در فروشگاه بایاس مشاهده نمایید.

پخش عمده فندک زیپو اصل ابتدا با بدنه از جنس برنج و حکاکی‌های مختلف انجام می‌شد. اما با گذشت زمان و افزایش محبوبیت این برند در دنیا از جنس کروم، وانادیوم، مس و طلا نیز ساخته می‌شوند. برخی از این نمونه به دلیل گران بودن فقط به صورت سفارشی و برای افراد خاصی طراحی و تولید می‌شوند.

امروزه تنوع محصولات زیپو به قدری است که همه افراد با شرایط مختلف ثروتمند یا معمولی، سیگاری یا غیر سیگاری و… اقدام به خرید آن می‌کنند.

خرید عمده فندک زیپو ضد باد

این نوع فندک‌ها از 22 قطعه تشکیل شدند. این قطعات را نیز خود شرکت با انواع عملیات طراحی و تولید می‌کند. طراحی و ساخت پیچیده‌ای دارد و طراحان آن بسیار روی محصولات فکر می‌کنند تا بهترین را ارائه دهند.

پخش عمده فندک زیپو

خرید عمده فندک زیپو اصل

در حال حاضر با وجود شرکت‌های چینی و تولید زیپو فیک، تشخیص اصل بودن آن بسیار سخت شده است. بسیاری از فروشندگان این محصولات را با عنوان اصل بودن به افراد می‌فروشند. بعد از خرید زیپو فیک متوجه کیفیت پایین آن می‌شوید. همچنین به زودی خراب خواهد شد.

برای حل این مشکل سعی کنید از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. شرکت بایاس پخش عمده فندک زیپو اصل را انجام می‌دهد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

پخش عمده فندک پیپ با برند زیپ نیز در بایاس انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید