تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده پیپ انتیک

پخش عمده پیپ انتیک

پخش عمده پیپ انتیک در بایاس در انواع مختلف و مدل‌های متفاوت انجام می‌شود. افراد برای ساخت کلکسیون مورد علاقه خودشان و یا حتی استعمال تنباکو از این مدل پیپ‌ها استفاده می‌کنند.

پخش عمده پیپ انتیک

پیپ یکی از وسایلی است که افراد برای استعمال تنباکو از آن استفاده می‌کنند. این ابزار مورد توجه بسیاری افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. برخی افراد به مدل‌های قدیمی پیپ علاقه خاصی دارند و کلکسیونی از آن تهیه می‌کنند. گاهی حتی بدون اینکه علاقه‌ای به استعمال پیپ داشته باشند، انواع مختلف پیپ آنتیک را جمع آوری می‌کنند و کلکسیون زیبایی از آن‌ها تشکیل می‌دهند.

پیپ‌های آنتیک با ظاهری قدیمی و شیک در مدل‌های مختلف در بازار موجود است. همان‌هایی که با نگاه کردن به آن‌ها به یاد دوران گذشته میفتیم. یک وسیله با ظاهری خاص که برای استعمال تنباکو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پخش عمده پیپ انتیکپخش عمده پیپ انتیک در انواع مختلف

چپق یکی از اصطلاحات مربوط به پیپ آنتیک است که در انواع مختلف موجود است. برخی از آن‌ها به شکل زیر است:

  • پیپ چوبی یکی از انواع آن است که از زیباترین‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از افراد معیارشان برای انتخاب مدل چوبی است. معمولا پیپ از این جنس بسیار قدیمی به نظر می‌رسد و یک انتخاب مناسب برای افراد علاقمند به نوع قدیمی چپق است. همچنین برای پخش عمده پیپ دست ساز انواع مختلف نوع چوبی وجود دارد.
  • پیپ عناب یکی دیگر از مدل‌های پیپ آنتیک است که از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. با استفاده از چوب عناب ساخته می‌شود و مستحکم است.
  • چپق قاجاری یک پیپ بسیار قدیمی محسوب می‌شود. چپق‌ها از زمان قاجار مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگر به دنبال این هستید که یک مدل قیمی از پیپ را داشته باشید، نوع قاجاری پیشنهاد مناسبی است.
  • پیپ انگلیسی در ابعاد ظریف‌تر و کوچک‌تری ساخته می‌شوند. این نوع نیز برای استعمال تنباکو و یا حتی صرفا برای تکمیل کلکسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع در طرح و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن را تهیه نمایید.

قیمت خرید عمده پیپ آنتیک

با توجه به مدل‌ها و طرح‌های مختلفی که از این نوع پیپ وجود دارد، می‌توان گفت قیمت‌ها کاملا متفاوت هستند. به همین شما بعد از انتخاب پیپ می‌توانید از قیمت‌ها مطلع شوید. همینطور در فروشگاه بایاس پیپ‌ها در مدل‌های مختلف با تصاویر و اطلاعات کامل موجود هستند.

در صورت نیاز حتما با ما تماس بگیرید تا برای خرید بهتر شما را راهنمایی نماییم و همچنین تعرفه‌ها را در اختیار شما قرار دهیم.

پخش عمده پیپ انتیکجمع بندی

علاقه افراد به این نوع پیپ‌ها شما را به خرید عمده پیپ انتیک ترغیب می‌کند تا نمونه‌های مختلف آن را در فروشگاه خود داشته باشید. فروشگاه بایاس نیز در پخش عمده پیپ انتیک مانند دیگر نمونه‌های این وسیله فعالیت دارد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید