تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده زغال خودسوز

پخش عمده زغال خودسوز

پخش عمده زغال خودسوز برای مواردی مانند قلیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ذغالی که کار را بسیار آسان کرده است و دیگر نیازی به باد زدن یا هوادهی برای آن وجود ندارد.

پخش عمده ذغال خودسوز موضوع محتوای ما است و همه چیز در مورد آن گفته خواهد شد.

پخش عمده زغال خودسوز

این ذغال، نوع جدید و بدون بو و دود است. با جرقه اولیه به صورت اتوماتیک می‌سوزد و تا مدت‌ها روشن می‌ماند. همانطور که گفته شد نیازی به باد زدن در آن وجود ندارد. غیر از قلیان برای پخت و پز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع این نوع زغال دیگر نیازی به مراقبت ندارد. در صورتی که ذغال‌های معمولی سریع می‌سوختند و باید از آن‌ها مراقبت می‌شد. این زغال‌های معمولی از چوب و تنه درختان تولید می‌شد که در تضاد با طبیعت بود. اما این روزها روش جدیدی از کشور چین ابداع شده که برای ساخت زغال از چوب‌های اضافی استفاده می‌کنند که در صنایع مختلف وجود دارد. صنایعی مانند درب سازی، مبل سازی و… به این صورت دیگر آسیبی از این طریق به طبیعت وارد نمی‌شود.

به این نوع ذغال چینی نیز می‌گویند. به عنوان ذغال قلیان و کبابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ذغال‌ها برای روشن ماندن اکسیژن را از محیط می‌گیرند. با جذب اکسیژن و جرقه‌ای که وارد می‌کنیم، می‌سوزد و روشن باقی می‌ماند. به این ترتیب به آن زغال خودسوز می‌گوییم.

در این نوع زغال برای ویژگی خودسوز بودن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بدون هیچ گونه ضرر و آسیبی می‌تواند برای مواردی مانند غذاهای کبابی، قلیان کشیدن و… استفاده کرد.

پخش عمده ذغال خودسوز و ویژگی‌های آن

  • این نوع به شکل استوانه‌ای یا مکعبی وجود دارد. یک حفره در وسط دارد که باعث نفوذ هوا و اکسیژن می‌شود. همین هوای موجود دلیل سوختن خودکار آن است.
  • سریع و با یک جرقه روشن می‌شود.
  • نیازی به آتش زنه وجود ندارد.
  • خاکستر تولید نمی‌کند.
  • نیازی به باد زدن و هوادهی ندارد.
  • بدون بو و بدون دود است. هنگام تهیه غذاهای کبابی، غذا بوی دود نمی‌گیرد و همینطور سلامت شما را نیز به خطر نمی‌اندازد.
  • نسبت به زغال‌های معمولی حرارت بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری ماندگار است.
  • از نظر اقتصادی به صرفه است.
  • مواد شیمیایی برای ساخت استفاده نشده است.

پخش عمده زغال خودسوزقیمت خرید عمده زغال خودسوز

از نظر قیمتی تفاوت زیادی با زغال‌های معمولی ندارند. به این دلیل که اگر پخت و پز به 3 کیلو ذغال معمولی نیاز باشد، برای همان مقدار کباب به یک کیلو از این نوع نیاز دارید. برای دریافت قیمت‌ها و جزییات بیشتر با ما تماس بگیرید. تیم ما در بایاس برای خرید و دریافت کالاها در کنار شما خواهند بود.

جمع بندی

پخش عمده زغال خودسوز در کنار پخش عمده توتون از دیگر خدمات سایت بایاس است که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید