تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده سیگار برگ

پخش عمده سیگار برگ

پخش عمده سیگار برگ با کیفیتی فوق العاده بالا توسط تیم بایاس انجام می‌شود.

پخش عمده سیگار برگ و معرفی آن

اولین کسی که توتون و تنباکو را در اروپا رواج داد و معرفی کرد آقای کریستوفر کلمب بود. در سال 1492 و طی سفر به جزیره هیسپانیولا تنباکو را مشاهده کرد که در واقع نوع ابتدایی از سیگار برگ بود. بعد از آن در سال 1531 در جزیره سانتو دومینگو کشت تنباکو و توتون شروع شد. در سال 1542 اسپانیایی‌ها اولین کارخانه تولید سیگار در کوبا را راه اندازی کردند.

بعد از آن امریکای شمالی شروع به کشت توتون و تنباکو کرد و سپس این اقدام در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. کشیدن سیگار برگ به مرور زمان در اواخر قرن 18 و آغاز قرن 19 به یک امر عادی تبدیل شد.

در سال 1869 شخصی به نام ویسنته مارتینز ایبور که تولید کننده سیگار برگ در اسپانیا بود به کی وست رفت و آنجا به تولید این سیگار مشغول شد. دیگر تولیدکنندگان نیز برای رهایی از سال‌های جنگ در آن کشور به کی وست مهاجرت کردند و آنجا به مرکز تولید سیگار برگ تبدیل شد. بعد از آن دوباره مهاجرت از کی وست به شهر تامپا صورت گرفت. این بار این شهر کوچک مرکز تولید صدها میلیون سیگار برگ در سال شد. در سال 1929 این شهر پایتخت سیگار برگ جهان لقب گرفت.

در آن دوران بسیاری از افراد در مغازه‌های کوچک و خانوادگی خود سیگار برگ را به صورتی دستی رول می‌کردند و می‌فروختند. با وجود اینکه امروزه تولید آن به صورت ماشینی انجام می‌شود اما هنوز هم در امریکای مرکزی و کوبا این سیگارها با دست رول می‌شوند.

پخش عمده سیگار برگ در انواع مختلف

به شکل و اندازه سیگار برگ ویتولا می‌گویند. سیگارهای برگ در ویتولا های مختلفی تولید می‌شوند. در این بخش انواع این سیگار محبوب را معرفی می‌کنیم.

سیگار پاره جو

این نوع از معمول‌ترین‌ شکل‌های سیگار برگ است. به سیگار کورونا نیز معروف است. شکل آن استوانه‌ای است که قطر ابتدا و انتهای آن یک اندازه می‌باشد. یک سر سیگار باز و سر دیگر آن بسته است. سر بسته آن را به وسیله کاتر، دستگاه مخصوص و درآوردن به شکل V می‌توانید باز کنید.

پخش عمده سیگار برگ فیگورادو

سیگارهای برگی که اشکال منحصر به فردی دارند را فیگورادو می‌گویند. معمولا قیمت بیشتری هم نسبت به سیگارهای برگ معمولی دارند. در اوایل قرن نوزدهم از این نوع بسیار استقبال می‌شد اما با گذشت زمان و تولید سیگارهای دیگر طرفداران آن کمتر شدند. اکنون نیز دوباره استفاده از نوع فیگورادو رواج پیدا کرده است.

پخش عمده سیگار برگسیگاریلو

سیگاریلو را با ماشین رول مخصوصی می‌کنند. این‌ها معمولا بدون فیلتر تولید می‌شوند و یا در انتهای آن تکه چوب و پلاستیک قرار می‌دهند. اندازه آن از نوع معمولی کوچک‌تر است. همینطور نسبت به نوع فیگورادو قیمت پایینی دارد.

معرفی شرکت‌های بزرگ در صنعت تولید سیگار برگ

آلتادیس و گروه دخانیات اسکاندیناوی دو شرکت قدرتمند در صنعت تولید و فروش انواع سیگار برگ محسوب می‌شوند. آلتادیس در ایالات متحده و هندوراس و جمهوری دومینیکن واقع شده است. اما شرکت اسکاندیناوی در کشورهای بیشتری فعالیت خود را انجام می‌دهد. طبق آخرین گزارشات جمهوری دومینیکن با تولید 44 درصد از انواع سیگارهای برگ لقب بزرگترین تولیدکننده این سیگار را به خود اختصاص داد.

قیمت خرید عمده سیگار برگ

هزینه پرداختی برای هر کدام از انواع این سیگار متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و روال پخش عمده سیگار برگ و قیمت هر کدام با کارشناسان حاضر در بایاس تماس بگیرید.

همچنین شما می‌توانید پخش عمده سیگار بهمن، پخش عمده سیگار مارلبرو، پخش عمده سیگار مونتانا و… را از ما بخواهید.

جمع بندی

این مسئله که سیگار برگ طرفداران زیاد و خاص خود را دارد غیر قابل انکار است. اینجا در بایاس نیاز همه افراد در نظر گرفته شده است و انواع مختلف این سیگار موجود می‌باشد. کافیست برای تهیه آن و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید