تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده تنظیم کننده پیپ

پخش عمده تنظیم کننده پیپ

پخش عمده تنظیم کننده پیپ یکی دیگر از تجهیزات پیپ از طریق ثبت سفارش در سایت بایاس و یا تماس با ما انجام می‌شود. برای ریختن توتون در پیپ و تنظیم آن، برای باز کردن مسیر دود و… باید از وسیله‌هایی استفاده کرد. تنظیم کننده یکی از ابزارهای واجب برای برای استعمال پیپ است.

اینجا در خصوص پخش عمده تنظیم کننده پیپ و اینکه می‌تواند شامل چه ابزارهایی باشد، صحبت خواهیم کرد.

پخش عمده تنظیم کننده پیپ شامل چه ابزارهایی است

همانطور که می‌دانید هر فردی که پیپ استعمال می‌کند باید تجهیزات مربوط به آن را داشته باشد. تیم بایاس پخش عمده فندک پیپ، پخش عمده کیف پیپ و دیگر تجهیزات و ابزارهای مربوط به آن را انجام می‌دهد.

پیپ برای روشن شدن به فندک، کیف برای نگهداری، استم برای وصل کردن قسمت ابتدایی و انتهایی پیپ، فیلتر برای کاهش ورود مواد مضر به بدن و … نیاز دارد. یکی از ابزارهای مهم آن مربوط به تنظیم کردن پیپ قبل از استعمال است.

تمپر وسیله‌ای برای کوبیدن توتون است. همانطور که می‌دانید بعد از آنکه توتون را در محل مورد نظر قرار دادید باید آن را به خوبی بکوبید. تمپر این کار را انجام می‌دهد. علاوه بر کوبیدن ابزاری به نام سیخ وجود دارد که برای باز کردن راه دود، گلوی چوبی پیپ و آزاد کردن توتون سوخته و بیرون آوردن آن استفاده می‌شود. همینطور یک قاشق که توتون سوخته را از بدنه جدا می‌کند. به این ابزارهای تنظیم کننده ریمر یا بیلچه نیز می‌گویند که برای کوبیدن، سوراخ کردن و تراشیدن توتون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پخش عمده تنظیم کننده پیپپس می‌توان فروش تجهیزات جهت تنظیم کردن پیپ را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • پخش عمده تمپر پیپ
  • پخش عمده سیخ پیپ
  • پخش عمده قاشق پیپ
  • پخش عمده ریمر پیپ
  • پخش عمده بیلچه پیپ

پخش عمده تمپر پیپ

این ابزار همان وسیله‌ای است که با طراحی که دارد می‌‌تواند توتون را به خوبی فشار دهد و عمل کوبیدن به خوبی انجام شود. همینطور کمک می‌کند توتون سوخته از کاسه جدا شود. به آن ریمر نیز می‌گویند.

پخش عمده تنظیم کننده پیپ

پخش عمده سیخ پیپ

یکی دیگر از موارد پخش عمده تنظیم کننده پیپ، سیخ است. با این وسیله راه دود را باز می‌کنند. همینطور برای شل کردن توتون سوخته در داخل لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا در کنار دیگر تجهیزات در یک پک خریداری می‌شود.

پخش عمده تنظیم کننده پیپپخش عمده قاشق پیپ

با استفاده از این ابزار می‌توانید توتون سوخته را از کاسه جدا کنید.

پخش عمده تنظیم کننده پیپ

قیمت خرید عمده تنظیم کننده پیپ

با توجه به مدل و نوع این ابزار و همچنین کاربردهایی که دارد، قیمت‌ها متفاوت است. پس برای دریافت هزینه‌ها و تعرفه‌ها و مشاهده انواع محصولات با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق فروشگاه بایاس محصولات مختلف را مشاهده نمایید.

پخش عمده تنظیم کننده پیپجمع بندی

شما با یک تماس می‌توانید اطلاعات کامل در خصوص پخش عمده تنظیم کننده پیپ را دریافت کنید. کارشناسان ما از طریق شماره‌های موجود در بخش تماس با ما پاسخگوی شما هستند. مشاوره قبل از خرید از دیگر خدمات ما است که به شما ارائه می‌گردد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید