تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده پیپ طلا و نقره

پخش عمده پیپ طلا و نقره
پخش عمده پیپ طلا و نقره یکی از خدمات خاص ما در تیم بایاس است. کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در جریان جزئیات خرید و قیمت‌ها قرار دهیم. در ادامه نیز در مورد انواع آن و چگونگی خرید عمده پیپ طلا و نقره توضیح خواهیم داد.

پخش عمده پیپ طلا و نقره

یکی دیگر از انواع پیپ از طلا یا نقره ساخته شده است. قیمت بالای آن باعث شده تا افراد محدودی قادر به خرید آن باشند. پیپ‌ها در انواع مختلفی از نظر جنس، طرح و مدل طراحی و ساخته می‌شوند. برای خرید یک پیپ اولین کاری که می‌کنید جنس مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال برخی علاقه به جنس چوبی دارند که در محتوای پخش عمده پیپ چوبی به صورت مفصل در خصوص این نوع توضیح دادیم. در مرحله بعدی شکل ظاهری مورد علاقه خود را مشخص کنید. برخی از به شکل صاف و برخی دیگر خمیده هستند. همینطور از نظر ظاهری تفاوت‌های دیگری نیز دارند. برای مثال برخی برای استعمال پیپ از مدل‌های خمیده استفاده می‌کنند. همینطور برخی از پیپ‌ها دارای طرح‌های خاصی هستند که افراد را به خود جذب می‌کنند. حالا از میان موارد ظاهری، رنگ مورد نظر را مشخص نمایید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

پخش عمده پیپ طلا

این نوع پیپ در مجموعه پخش عمده پیپ انتیک قرار می‌گیرد. این نوع پیپ انتیک می‌تواند دست ساز و یا سرکتی باشد. می‌تواند به سفارش مشتری دارای طرح‌های خاص و مقدار طلای مورد استفاده مشخصی باشد. می‌تواند صرفا در قسمت‌های خاصی طلا کار شده باشد و یا به صورت کلی با طلا پوشانده شود. پخش عمده پیپ طلا و نقره

پخش عمده پیپ نقره

یک پیپ از جنس نقره می‌تواند کار دست یک فرد هنرمند باشد. پس در دسته پخش عمده پیپ دست ساز می‌توان آن را قرار داد.پخش عمده پیپ طلا و نقره

قیمت خرید عمده پیپ طلا و نقره

با توجه به اینکه در مدل‌های مختلف این نوع پیپ‌ها از مقدار طلا و نقره متفاوتی استفاده شده است. همینطور برخی از آن‌ها به صورت دست ساز هستند و برخی دیگر شرکتی. با توجه به تفاوت‌هایی که دارند، قیمت‌های مختلفی نیز دارند. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع پیپ‌ها و قیمت هر کدام با ما تماس بگیرید. جمع بندی تیم بایاس جهت پخش عمده پیپ طلا و نقره با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در کنار شما خواهد بود. کافیست با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را اعلام نمایید.
محصولات مرتبط