تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده ویپ پاد

پخش عمده ویپ پاد

پخش عمده ویپ پاد یا پاد سیستم موضوع این محتوای ما است. همانطور که در مطلب پخش عمده ویپ ماد در مورد این وسیله توضیحات لازم را ارائه دادیم در اینجا هم از پاد سیستم می‌گوییم.

پخش عمده ویپ پاد

پاد سیستم جدیدترین نوع ویپ است. این نوع بسیار مشابه سیگار است. از نظر نیکوتین و حجم دودی که تولید می‌کند بسیار شبیه به سیگار طراحی شده است. گزینه بسیار مناسبی برای ترک سیگار و کم ضرر محسوب می‌شود.

این سیستم یک کارتریج دارد که جویس را درون آن قرار می‌دهند. همچنین یک باتری کوچک دارد که دستگاه را فعال می‌کند. برخی از آن‌ها به صورت اتوماتیک و برخی دیگر از طریق یک دکمه کار می‌کنند.

نکته مهمی که این وسیله دارد . باعث شده افراد سیگاری به آن تمایل پیدا کنند وجود نیکوتین در آن‌ها است. در واقع استعمال نیکوتین سالت را ممکن می‌کند. نیکوتین سالت یک نیکوتین آزمایشگاهی است که معمولا نیکوتین بیشتری را منتقل می‌کند.

در دیگر ویپ‌ها از جویس استفاده می‌شود که هر کدام طعم و بوی خاصی دارند. اما در این نوع نیکوتین سالت مورد استفاده می‌شود که برای افراد سیگاری خوشایند است. دود حاصل از آن نیز بسیار شبیه سیگار است و مانند دیگر دستگاه‌ها دود خیلی زیادی تولید نمی‌کند.

از نظر ظاهر هم دیگر دستگاه‌ها بزرگتر هستند اما این نوع کوچکتر و قابل حمل است که باز هم حس سیگار را بیشتر به افراد می‌دهد.

پخش عمده ویپ پاد

انواع این دستگاه در پخش عمده ویپ پاد

پادها دو نوع کلی دارند:

  1. استاندارد: این نوع قابل پر کردن هستند. کارتریج‌هایی دارند که قابل تعویض هستند. با یک دکمه شروع به کار می‌کنند و می‌توانید از ویپ خود را کام بگیرید.
  2. AIO: دستگاهی که کوچک و جم و جور است و امکان تعویض کویل‌ها را فراهم کرده است. عمر کارتریج که تمام شد باید آن را تعویض کنید.

خرید عمده ویپ پاد برای افراد سیگاری

این وسیله تجربه سیگار کشیدن بدون ضرر برای افراد سیگاری را فراهم می‌کند. چون آن‌ها:

  • نیاز به نیکوتین دارند.
  • دود مصنوعی و خیلی زیاد ویپ‌های دیگر را دوست ندارند.
  • مایلند یک وسیله کوچک و قابل حمل مانند سیگار را داشته باشند.

جمع بندی

فروش عمده ویپ پاد سیستم برای افراد سیگاری از آن جهت مناسب است و طرفداران بیشتری دارد که به جای جویس از نیکوتین سالت استفاده می‌شود. برای خرید ویپ ارزان و دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت انواع آن با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید