تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده فندک پیپ

پخش عمده فندک پیپ

پخش عمده فندک پیپ در انواع مختلف را با بایاس تجربه کنید. برای روشن کردن پیپ باید از فندک مخصوص آن استفاده کرد که به آن فندک سرکج نیز گفته می‌شود. به همین دلیل مشتریانی که پیپ می‌کشند نیاز به آن دارند.

اگر به دنبال خرید عمده فندک پیپ هستید با ما همراه باشید تا با معرفی انواع آن، قیمت و توضیح جزییات هر کدام به روند خرید و فروش شما کمک کنیم و در پیشرفت آن سهیم باشیم.

پخش عمده فندک پیپ

برای خرید عمده فندک پیپ به مکانی مراجعه کنید که توانایی تامین انواع آن را داشته باشد و به دنبال آن شما نیز بتوانید نیاز مشتریان خود با سلیقه‌های متفاوت را برطرف کنید.

بایاس یک مرکز تخصصی در زمینه دخانیات است که می‌تواند انواع محصولات دخانی از جمله فندک پیپ را به تعداد و قیمت عمده در اختیار شما قرار دهد. کافیست با شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

هنگام خرید عمده فندک پیپ به ویژگی‌های آن توجه کنید

افرادی که پیپ می‌کشند به دنبال فندک‌های معمولی نیستند. همانطور که می‌دانید امکان روشن کردن آن با یک فندک مخصوص سیگار وجود ندارد. بنا بر دلایل و ویژگی‌های زیر، پیپ روشن کننده مخصوص خود را دارد:

  1. این روشن کننده یک شعله افقی یا زاویه دار دارد. به آرامی به سمت تنباکو کشیده می‌شود.
  2. شعله آن نرم و ملایم است. پس آسیبی به پیپ وارد نمی‌کند.
  3. با شعله ملایم خود باعث سوختن تنباکو نمی‌شود.
  4. با گازهای بدون بو پر می‌شود تا طعم گاز را به تنباکو منتقل نکند.
  5. تنظیم کننده شعله دارند.
  6. شعله وسیع‌تری نسبت به نوع معمولی دارند.

یک فندک با ویژگی‌های گفته شده می‌تواند مشتریان شما را راضی نگه دارد.

چگونه از فندک پیپ استفاده کنیم

حالا پیپ را چگونه با فندک مخصوص خود روشن کنیم؟

پیپ باید به صورت مناسب پر شود. تنباکو را در کاسه بریزید تا پر شود. سپس به آرامی آن را فشار دهید تا کاسه نیمه پر شود. حالا دوباره پیپ را پر کنید و تنباکو را فشار دهید. اینبار با فشار دادن به حجم دو سوم می‌رسد.

یک بار دیگر پر کردن کاسه را انجام دهید. این بار بعد از فشار دادن، تنباکو کمی پایینتر از لبه کاسه قرار دارد. حالا پیپ را تست کنید. جریان هوا مانند نوشابه خوردن با نی است.

حالا نوبت به استفاده از فندک پیپ می‌رسد. شعله را به اندازه دو ثانیه روی تنباکو بگیرید. همزمان پک بزنید. حالا باید با یک وسیله صاف توتون را صاف کنید.

اکنون سطح توتون سیاه شده و آماده روشن شدن است. دوباره شعله را روی کاسه بگیرید. همینطور که کام می‌گیرید شعله روی توتون باشد تا مانند یک حلقه شروع به سوختن کند. با دو الی سه کام این اتفاق میفتد. حالا می‌توانید از پیپ کشیدن خود لذت ببرید.

پخش عمده فندک پیپ

نکات مهم:

اگر با شدت زیادی کام بگیرید توتون می‌سوزد.

دود پیپ را وارد ریه خود نکنید. به ریه آسیب می‌رساند.

معرفی برندهای معروف پخش عمده پیپ

آشنایی با انواع این وسیله در خرید آن موثر است. برندهای معروفی در دنیا پخش عمده فندک پیپ را انجام می‌دهند. که به طراحی و تولید آن مشغول هستند. در این قسمت برخی از معروف‌ترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

کلیبر (colibri)

این شرکت در سال 1928 توسط فردی به نام julius Lowenthal تاسیس شد. این شرکت در تولید اکسسوری‌های مردانه فعالیت دارد. به دلیل تولید فندک‌های خاص برای سیگار برگ معروف شد.

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندها میان کاربران خود است. در مدل‌های مختلفی به تولید فندک مشغول است. یکی از این موارد فندک پیپ است که سلیقه افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را پوشش می‌دهد.

کلیپر (Clipper)

این برند در سال 1959 شروع به فعالیت کرد. توسط فردی به نام اریک ساردا ثبت شد. در سال 1972 در اسپانیا شروع به تولید فندک‌ کرد. این شرکت با تولید 450 میلیون فندک در سال دومین تولید کننده بزرگ در جهان است.

زیپو (Zippo)

زیپو یک برند امریکایی است که فعالیت خود را از سال 1932 شروع کرد. موسس آن فردی به نام بلیزدل اهل شهر برادفورد بود. به همین دلیل زیر کلیه محصولات این شرکت نام برادفورد دیده می‌شود.

پخش عمده فندک پیپ

یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های پخش عمده فندک پیپ است. این فندک‌ها با سوخت بوتان و بنزین مخصوص پر می‌شود. محصولات متنوعی مطابق با نیاز مشتریان دارد.

جمع بندی

خرید عمده فندک پیپ با قیمت مناسب در سایت بایاس ممکن است. با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید