تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده فندک کلیپر

پخش عمده فندک کلیپر
پخش عمده فندک کلیپر: کلیپر یکی ازبرندهای معروف فندک میباشد که این روزها زیاد نام آن را  از میان برندهای مطرح مربوط به فندک میشنویم مجموعه بایاس یکی از مهم ترین ومعتبرترین  مراکز پخش عمده فندک کلیپر به سراسر کشور میباشد و شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه ما تنوع این نوع کالا در طرح ها ومدلهای مختلف را مشاهده نمایید .  

آشنایی با فندک کلیپر

فندک با برند کلیپر اصالتا ساخت کشور اسپانیا میباشد واولین بار این کشور سازنده فندکی با این برند بوده و بعده ها به کشور ما وارد شده است  و تلفظ  لاتین آن به صورت (clipper) میباشد . این نوع فندک ساختارش به گونه ای میباشد که قابل شارژ بوده و همچنین عملکرد آن معمولا با گاز میباشد ساختار درونی این فندک نیز به گونه ای است که از سنگ مخصوص آتشزنه تشکیل شده است و بدین وسیله فندک روشن میشود وکار میکند .  

نکات که هنگام خرید فندک باید به آن توجه کرد چیست ؟

از جمله نکاتی که به هنگام خرید فندک باید به آن توجه نمود نوع محصول ،جنس محصول ، اندازه و وزن آن ، مکانیسم جرقه فندک و برند محصول مورد نظر میباشد که از این نظرها فندک کلیپر جزو برندهای معتبر ومطرح میباشد و دارای وزن مناسبی نیز میباشد و تمامی معیارهای موردنظر برای یک فندک ایده آل را نیز دارا میباشد به شرطی که  حتما دقت شود تا از مرکزی معتبر تهیه شود تا اصالت کالا تضمین شود .

پخش عمده فندک کلیپر

مزایای استفاده از فندک کلیپر

 
  • مناسب بودن قیمت آن در مقایسه با کارایی که این فندک دارد .
  • استفاده از آن در شرایط طوفانی برای روشن نمودن آتش بجای استفاده از کبریت که درچنین شرایطی غیرممکن میباشد .
  • ضداب بودن این وسیله وامکان استفاده ان در بارندگی ورطوبیت هوا .
  • راحتی ودردسترس بودن آن به هنگام استفاده .
  • ایمن بودن .
 

بهترین برندهای فندک

امروزه فندک هایی با کیفیت بالا و برندهای مطرح ساخته وبه بازار عرضه میشوند فندک زیپو ، فندک هانست ، فندک کلیپر ، برند جویس  و بسیاری دیگر از جمله بهترین برندهای فندک میباشند که از متریال با کیفیت بالا ساخته شده اند و در بین متقاضیان بسیار پرطرفدار هستند . در این میان نیز فندک کلیپر در مدل های متنوع خود نیز جزو برندهای مطرح میباشد که مجموعه ما  عرضه کننده این محصول با تنوع بالا و هم به صورت تکی و هم به صورت پخش عمده با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به مشتریان عزیز میباشد و اصالت کالا نیز ضمانت میشود .  

قیمت خرید عمده فندک کلیپر

بسیاری از صاحبان این نوع مشاغل که کارشان فروش  فندک میباشد و مغازه فندک فروشی دارند  به خرید عمده فندک کلیپر از مجموعه ما میپردازند زیرا همانطور که میدانید هنگامی که محصولی به صورت عمده خریداری میشود از نظر قیمتی به صرفه تر میباشد و به همین دلیل فروشندگان میتوانند به هنگام فروش آن سود بیشتری داشته باشند بنابراین خریده عمده فندک ها بسیار به نفعشان خواهد بود . امکان سفارش آنلاین هرانچه که میخواهید در مجموعه ما وجود دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت مدل انتخابی خود را رزرو نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند و راه های ارسال را به شما ارائه دهند .
محصولات مرتبط