تهران ، ولیعصر
02634443202

پخش عمده نیکوتین شات

پخش عمده نیکوتین شات

پخش عمده نیکوتین شات در کنار پخش عمده جویس سالت در بایاس انجام می‌شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پخش عمده نیکوتین شات

در سال 2016 بخشنامه‌ای مبنی بر کنترل مقدار نیکوتین در جویس‌ها منتشر شد و استفاده از مخازن جویس‌های نیکوتین دار بیش از 10 میلی لیتری ممنوع شد. در این صورت شما مجبور بودید نیکوتین را جدا تهیه کنید و در مخزن ویپ قرار دهید. هم از نظر اقتصادی به صرفه نبود و هم برای بعضی از افراد پر کردن مدام مخرن دشوار بود.

بعد از انتشار این بخشنامه نیکوتین شات‌ وارد بازار شد. ویپرها با نیکوتین‌های 10 میلی لیتری، 50 میلی لیتر جویس خریداری و آن‌ها را با هم مخلوط می‌کنند تا ترکیب موردنظرشان بدست آید.

پخش عمده نیکوتین شات برای افراد سیگاری

گاهی افراد از ویپ صرفا برای ایجاد بخارهای غیرمضر و لذت بردن از طعم‌های مختلف آن استفاده می‌کنند. برخی دیگر برای ترک سیگار و یا اصلا مصرف نیکوتین از ویپ استفاده می‌کنند.

اگر جز افرادی هستید که به نیکوتین نیاز دارید، نیکوتین شات یا نیک شات Nicotine Shot برای شما مناسب است. این ابزار در کارتریج ویپ قرار می‎‌گیرد تا از ویپینگ لذت ببرید.

پخش عمده نیکوتین شاتپخش عمده نیکوتین شات در انواع مختلف ترکیبات

اکثر نیک شات‌ها در بسته‌های 18 میلی گرمی در بازار وجود دارند. وقتی با جویس‌ها ترکیب می‌شوند رقیق شده و یک ترکیب 3 تا 6 میلی گرمی در هر پک از جویس وجود دارد.

این‌ها معمولا دارای نسبت‌های مختلفی از VG و PG هستند. PG همان پروپیلین گلیکول و VG گلیسرین گیاهی می‌باشد. اگر از ویپ قوی استفاده می‌کنید ترکیب مورد نظر می‌تواند PG بیشتری داشته باشد. اما اگر ویپ شما قوی نیست از ترکیب 50:50 استفاده کنید.

برای مثال برای اینکه یک جویس 3 میلی گرمی درست کنیم باید 10 میلی لیتر نیکوتین شات را به 50 میلی لیتر جویس اضافه کنیم.

قیمت خرید عمده نیکوتین شات

برای دریافت قیمت دقیق این محصول در تعداد و برندهای مختلف با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

کارشناسان بایاس از ابتدا تا انتهای خرید عمده نیکوتین شات همراه شما هستند.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید